10 redenen om België niet te splitsen

1. We kunnen Brussel-Halle-Vilvoorde niet eens splitsen, laat staan een heel land.

2. Ik reken op de Walen om mijn pensioen te betalen. De Vlamingen vergrijzen veel te snel.

3. Dan zijn we het nummer één van het vrouwentennis kwijt.

4. Bij de Europese Unie is het toch plezanter dan erbuiten.

5. Bart De Wever zal ongetwijfeld iets anders vinden om over te zagen, dus dan zijn we nog niet van hem af.

6. Omdat er andere en véél belangrijkere problemen zijn dan dat.

7. L’union fait la force.

8. Met de Waalse inzendingen scoren we af en toe nog behoorlijk op het Eurovisiesongfestival.

9. De dag zal komen dat de Vlaamse nationale voetbalploeg verliest van de Waalse. En dat willen we toch niet meemaken zeker?

10. Separatisme is voor janetten.

Deze lijst is uiteraard niet exhaustief. Wie andere en/of betere redenen weet om al dan niet te splitsen nodig ik graag uit om die met mezelf en mijn lezers te delen!

~ door The Lodge Keeper op november 12, 2007.

14 Reacties to “10 redenen om België niet te splitsen”

  1. Als we België splitsen zijn er procentueel gezien meer landgenoten Filip De Winter dan als we niet splitsen. Het gaat hier op 1 op 10,5 miljoen zonder splitsing en 1 op 6 miljoen mét splitsing !!

    Een andere reden: Ik wil niet plots in het buitenland studeren. Nu ja, ik wil wél in het buitenland studeren, maar dan wel buitenland dat verder is dan een luttele 50 km.

  2. Als steun aan België vandaag bij ons bedrijf en frietkot buiten deze middag en iedereen gekleed in de belgische kleuren of met een vlag in hun gat!

    Echt schoon om zien…

  3. 50% van mijn belastinggeld gaat naar 30% van de bevolking.
    Daar moet een einde aan komen.

  4. Zo’n achterlijke redenen. Ben ik blij dat ik wel met verstand geboren ben.

  5. belgie splitsen is maar onnozel gerakketak. als ze brussel-halle-vilvoorde niet kunnen splitsen zullen ze waarschijnlijk alles behalve het land zelf kunnen splitsen! WEG MET BART DE ZEVER!!!

  6. bartje laat je niet doen é maat! komaan é

  7. plant een boom!

  8. ik heb zin om te kakken

  9. I like big boobs and krullend shamehear

  10. HENDRIK, GIJ ONGELOOFLIJKEN HOMO, KUST MIJN KL*T*N

  11. ik ben jeroen en ik homo michiel als je ng iemand zoekt 😉
    en ik hou om met patatten te muilen xxx

  12. @jeroentje 😉
    gij hebt al met het lelijkste aardappelveld gemuild !

Geef een reactie

 
