Schildpad

Een schildpad met een extatische blik? Het kan blijkbaar!

~ door The Lodge Keeper op december 5, 2007.

5 Reacties to “Schildpad”

  1. U houdt er een vreemde zienswijze op na als het over extatische blikken gaat . Het is me ook niet duidelijk welke schildpad U precies bedoelt.

  2. De onderste kijkt eerder verveeld, dus…

  3. Het is een kleine stap van poƫzie naar schildpaddenseks.

  4. Je zou ook kunnen zeggen dat de ‘bovenste’ schildpad eerder ‘bekaf’ is en de onderste het ‘kotsbeu’ is…
    In elk geval – daar is er blijkbaar volop zon – wat hier niet kan gezegd worden! Mijn duikerspak en snorkel liggen klaar… šŸ˜‰
    Neen, ik wil niemand op stang jagen en hoop dat de waterellende voor iedereen beperkt blijft!

  5. Tell me about it. Mijne kelder ligt helemaal open. Ik ga nog een zwembad hebben voor mijn huis af is…

Plaats een reactie